maanantai 28. maaliskuuta 2011

Aika käy vähiin...

Uus luokkani mentii teatterii heti ekal viikol
ei ne ihan noin myrtsäsilt näytä ku tos ekas kuvas! :D
 (21.3.2011)Justiinsa syötiin mun tekemä pitsa -olipa herkullinen. Mulla menee tällä hetkellä oikeestaa tosi hyvin: koulussa mun uus luokka on tosi ihana ja pystyn oikeesti olee oma itteni ja koen oloni tosi kotosaks, uun päässy tutustuu uusii ihmisii ku vaihoin valinnaisaineitani kuviksesta filosofiaan, spykologiaan ja kasvatustieteeseen sekä otin semmosen aika hullu liikka jutun jossa taidan oikeesti olla se huonokuntosin, mut ainaki motivaatioo rittää =)

(joku 18.3) Viime perjantaina oli just hyvä päivä (huolimatta siit et olin hiukan kipee) ku ekana olin leiponu korvapuustei yhelle mun luokkalaiselle ku sil oli 17v syndet, sit oli kuvista jonne meinasin tukehtuu ku oi nii pitkästyttävää mut nyt ku saadaa kolme kertaa lomaa saakka työskennellä itsenäisesti nii siit tulee varmaa hiukan mehukkaampaa :D Koulun jälkee tapasin junas evin jonka kaa sit rupateltii koko matka, sit ku kävelin kotii puhuin minnan kaa puhelimes auringon paistaes ja mul oli vaa nii paras fiilis aikoihin. Nyt must tuntuu oikeesti tosi hyvältä (siis myönnän et on tää tähän astiki ollu just parasta, mut nyt varsinki) ja pelkään hiukan sitä et tää vuos on koht ohi enkä ehi nauttii täst enää nii pitkää ku mitä haluisin. Mut ku oon kuullu ku jotku on puhunu siit et ne haluis viel sit pidentää niitte vuotta nii mä oon miettiny et ei sitä tavallaa nii saa tehä ku se on se vuos ja piste, koska ei sillee voi ees normaali lomamatkoil tehä vaik kuinka haluis, oishan se kiva jäädä tänne ku luokkalaisil ois lomaa, mut musta tuntuu et kyl te haluutte mut viel takasin?! :) Jos joku tulis ja sanois mulle nyt et sä lähet kotii aikasemmi nii mä varmasti oikeesti taistelisin tosi kovaa vastaa ja jäisin nii pitkäks aikaa ku suunniteltuu!

Viikko meni ja viikonloppu tuli =)
Olin viime viikon aikalailla kipeenä nii paljoo ei oikee tapahtunu vaa kunno hellettä et mentii koulun ruual ain ulos makaa aurinkoo ja ottaa ihan iisisti. Perjantain menin kummiski juoksee piip testin ku se oli pakolline ja muute ois joutunu tekee sen omal ajal myöhemmi ja maksaa siit sit viel maltaita. Perjantain me kokoonnuttii vaihtari porukalla tänne mun luokse ja syötii suklaafondueta. Ilta oli tosi ihana ja me pidetii sikan hauskaa jo junassa matkal tänne, kaikki kanssa matkaajat vaa tuijottelui meitä ku puhuttii mitä erilaisilla aksenteilla saksaa ja kaikkee hölmöö päästettii suusta tulvii :)) ja jos ei muuta nii mahat täytetii ehkä vähä enemmänki ku täytee!

Mc Flurry bailut

auringon ottoo :D

suklaa putous ja keskittyny ilme

eiku Beaun kaa kimppuu käytii

Ne kaks normaalia ihmistä!


Sunnuntain oli kyl nii törkeen vaikee nousta sängyst ku taas niitä pöhköjä kelloja siirrettii nii et jällee on aamusin ihan säkkipimeetä. No mul oli motivaatioo nousta ylös ku olin menos laskettelee -taitaa muute jäädä mun vikaks kerraks tääl tänä talven :) Harmiks me ei Sarahin kaa onnistuttu saamaa aurinkoista säätä ku koko viikko... ja mul tuli jopa kylmä!! Illal Sarah tuli tänne viel syömää ja päästii testaa uutta pizza uunii :)
oli siel viel paljoon lunta

maalaisjärjellä maalarinteipillä kiinnitin mun lipun

pitihän sitä vähä enempiki poseerata

tuol kaukan me oltii

Mul oli täs muutama viikko sitte futisleiri torstaist perjantaihin ja siel oli kyl tosi kivaa, asuttii hotellis ja treenattii joka päivä aina kaks kertaa ja sit lauantain ku oli harkkapeli nii mä sain lopus 20 minaa peliaikaa mut pelasin oikeest mun elämän parhaat 20 minaa vaik mul oliki järkyttävän kipeet ja isot rakot jalois mut kai ne sit sen potkun 2 maalin tekoon anto! :DD Mä halusin näyttää mun jengil et en oo ihan kuka tahansa ja nyt ollaa sit täytetty paprui et pääsen tääl sarjas pelaa viel :)

Tääl on ehtiny tapahtuu nii paljo enkä ees oo huomannu ajan kuluuu.. se on tavallaa aika huolestuttavaa ja mä pahottelen ku en kirjota usein tänne vaik kuinka mä ain haluisin et kaikki sais tietää mitä mä tääl teen :) ois kans sit ihan et te kaikki jotka jaksatte näit pöhköi tekstei lukee kommentoisitte jotai ku siit on mulle yhtä paljo iloo ku teille lukee näit! :D

Hiihtolomaki oli, sit oli viikko kouluu uudes luokas ja sit mentiiki ihanalle viikon Lanzarote lomalle <3 En selittele suurempia enää vaan annan kuvien puhua, koska kuten teidetää kuvat sanoo enemmä ku tuhat sanaa! ;) Suurin osa kuvist on cyrilin kameral enkä löytäny niit ny tähän hätään.. :(
kirje jasulle synty tai no alko konees mut siit tuli nii pitkä et se valmistu vast takas tulomatkal :)
hotellimme

pihamaa

beach -käytii muutamaa otteesee meres uimas, oli se kyllä virkistävän viileetä

Kato kummaa suomeks ruokalistat! no siel oli aika paljo suomalaisii ja mä menin puhuu tosi monille ja yhen kerra olin meres uimas ja sit vaa aloin rupattelee semmosen perheen kaa :)

uudet tuttavani joihin tutustuin hotellil Minna suomest ja Aishling irlannist sekä kuvaajana toiminu samuli suomest <3

sightseeing of lanzarote oli oikeestaa vaa laavaa mut kummiski hienoo

pithän meijä sit porukal yrttäää laulaa karaokee "wonderwall"

heippa lomasaari!
Tos oli sit viel kiva laskettelu retki yfun kaa ja vaikka mitä kaikkee muuta joist varmasti tullaa kuulee tai vähintääki näkee kuvii :D
Tääl on jo pellot vihreinä ja parin viikon pääst onki sit kahen viikon kevätloma ja hei pääsiäinenki on jo ihan ovella!!
Kiitän lukemisest ja kommentoida saa!
Liina <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti